Celem spotkania jest przekazanie Beneficjentom najistotniejszych informacji związanych z rozpoczętym wdrażaniem projektów w ramach Poddziałania 1.2 PO WER, omówienie zasad realizacji projektów, dokumentów programowych oraz sposobu rozliczania wydatków.
Miejsce spotkania:
Online - przez MS Teams - 23 lutego 2021 r.
Agenda spotkania
- 9.00- 9.15. Powitanie uczestników oraz przedstawienie personelu obsługującego projekty PO WER w DWUP
- 9.15 - 10.30 – Omówienie niezbędnych dokumentów programowych oraz najważniejszych kwestii związanych z grupą docelową i rekrutacją uczestników do projektów
- 10.30-10.45 Przerwa
- 11.00 – 13.15 Przedstawienie najistotniejszych zasad wdrażania i rozliczania projektów PO WER m. in. w zakresie kosztów pośrednich, VAT, Pomocy de minimis
- 13.15 – 13.30 Przerwa
- 13.30 – 14.00 – Kwestie problemowe - dyskusja
Pytania i kwestie problemowe
Jeżeli macie Państwo pytania, na które chcecie uzyskać odpowiedź na spotkaniu prosimy o ich przesłanie do dnia 17 lutego 2021 roku na adres e-mail: opiekuna projektu (jeśli już przesłaliśmy informację kto nim jest, a jeśli nie to zrobimy to jak tylko otrzymamy umowę o dofinansowanie) i do mojej wiadomości na adres: alina.zareba@dwup.pl
Aby wziąć udział w spotkaniu wystarczy na urządzeniu (komputer, laptop, tablet, smartfon) z dostępem do Internetu otworzyć przesłany przez nas link.
Nie ma konieczności logowania się do MS Teams oraz pobierania i instalowania dodatkowego oprogramowania.
________________________________________________________________________________
Spotkanie aplikacji Microsoft Teams
Dołącz na swoim komputerze lub w aplikacji mobilnej
Kliknij tutaj, aby dołączyć do spotkania
Dowiedz się więcej | Opcje spotkania